Kampanie i Promocje

  • Jak brzmi energia ze zbóż? Właśnie tego dowiadujemy się w kolejnej kampanii Lubelli – dedykowanej płatkom śniadaniowym. Pełen chrupania i dziecięcej zabawy spot to kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Najlepsze ze zboża”. Czytaj więcej »

  • Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest. Czytaj więcej »

  • Rusza nowa platforma komunikacyjna marki Captain Jack, której zwiastunem jest spot reklamowy „Kapitalna Impreza”. Piwo o smaku rumu patronuje zabawie w stylu, jaki znamy z czasów sprzed epidemii – nie tylko na kameralnej domówce, ale także podczas pełnej wrażeń podróży po mieście i nocnych klubach. Czytaj więcej »

  • Kampania marketingowa Hoop Coli

    Piątek, 31 lipca 2020

    Ruszyła kampania marketingowa Hoop Coli (ZMB CAPITAL). Billboardy sponsorskie możemy już zobaczyć w telewizji, dodatkowo kampania wspierana jest przez Internet (digital) i social media. Czytaj więcej »

  • Marka Harnaś wydłuża czas trwania swojej loterii podkapslowej. Piwo Harnaś w promocyjnych opakowaniach będzie można kupić do końca listopada. Do wygrania są 0,5l puszki i 4-paki Harnasia. Czytaj więcej »

  • Koral Dance Show z gwiazdami tańca

    Wtorek, 28 lipca 2020

    Po tanecznym spocie lodów Koral „Anytime Anyplace keep summer in you heart!” przyszła pora na taneczny konkurs. Poprowadzą go znane m.in. z telewizyjnych show gwiazdy tańca i choreografowie m.in. Agnieszka Kaczorowska-Pela czy Majkel Kalcowski. Czytaj więcej »

  • Kolejny mistrzowski TIGER Roast

    Wtorek, 28 lipca 2020

    TIGER w ramach promowania i wspierania sportowych mistrzów w lipcu wypuścił kolejny Mistrzowski Tiger Roast dla mistrza w swojej dziedzinie! Sport, rap, dystans do siebie, pokonywanie trudności i żart królują w połączeniu sił Tygrysa i Abradaba. Czytaj więcej »

  • Obecna kampania marki DrWitt w mediach społecznościowych zwraca uwagę na zalety nowej linii produktów, czyli Vitamin Water – to jedyne wody witaminowe ze specjalną membraną, która chroni cenne składniki przed utlenieniem. Zestaw witamin i składników odżywczych jest wyjątkowo bogaty, a smak – pyszny, dlatego warto… się doWITTaminizować! Czytaj więcej »

  • Ustronianka w radiu i TV

    Poniedziałek, 20 lipca 2020

    W drugiej połowie lipca rusza kolejna letnia kampania Ustronianki. Reklamy i komunikaty promujące markę oraz produkty będzie można usłyszeć i zobaczyć w najpopularniejszych stacjach radiowych oraz telewizyjnych w kraju. Czytaj więcej »

  • Wjechał nowy Kasztelan!

    Poniedziałek, 20 lipca 2020

    Ruszyła nowa kampania marki Kasztelan pod hasłem „Racz Waść Wpaść”. Dwa spoty TV prezentują wariant Kasztelan Jasne Pełne, znany dotychczas tylko mieszkańcom Sierpca – kolebki piwa Kasztelan. Głównym zadaniem nowej komunikacji jest podkreślenie regionalności i towarzyskiego charakteru marki. Czytaj więcej »

  • Marka Familijne zachęca do świętowania swoich 25. urodzin i dzielenia się urodzinowymi wspomnieniami w ramach specjalnego konkursu na antenie Radia ZET. Najpiękniejsze historie zostaną nagrodzone voucherami na prezent i zapasami Wafli Familijnych. Czytaj więcej »

  • Kampania Delmy

    Poniedziałek, 13 lipca 2020

    Delma Maślany smak 80% tłuszczu to ulepszona wersja doskonale znanego polskim konsumentom produktu. Sprawdzi się doskonale zarówno do smarowania, jak i gotowania oraz smażenia. Czytaj więcej »

  • Wakacyjna aktywacja konsumencka marki Kasia

    Poniedziałek, 13 lipca 2020
  • OSM Piątnica rozpoczyna kampanię telewizyjną promującą jogurt naturalny. „Najlepszy jogurt naturalny to z Piątnicy” – zawiera tylko mleko i kultury bakterii. Wie o tym babcia Eugenia, która w spocie podkreśla prosty skład produktu. Działania reklamowe potrwają od 13 lipca do 16 sierpnia 2020 roku. Czytaj więcej »

  • Kapsel Tymbarku zawsze trafia w punkt. Odkryte hasełko wyzwala najlepsze emocje i zbliża tych, którzy dzielą się nim ze sobą. W najnowszej kampanii tymbarkowy kapsel opanował media, by wywoływać uśmiech na twarzy każdego, kto go odczyta. Czytaj więcej »

  • Żywiec Zdrój wprowadził na rynek produkty z etykietami przedstawiającymi Minionki. Niesforni bohaterowie kultowej serii znaleźli się na etykietach wody niegazowanej o pojemności 500 ml. Działania promocyjne pod hasłem „Złap bzika na punkcie wody” prowadzone są w punktach sprzedaży od czerwca br. Czytaj więcej »

  • Sposób na udane wakacje

    Wtorek, 07 lipca 2020

    Nareszcie możemy cieszyć się urokami słońca, temperaturą na plusie i porannym leniuchowaniem. Jednak podczas upalnych dni należy pamiętać o trzech niezbędnych kwestiach. Pierwszą z nich jest krem przeciwsłoneczny, który ochroni nas przed poparzeniami. Kolejną jest okrycie głowy oraz napój, który zabezpieczy nas przed odwodnieniem. Czym najlepiej gasić pragnienie? Doskonałym... Czytaj więcej »

  • Letnia kampania marketingowa Śmietan Łaciatych 12%, 18% i 22% właśnie wystartowała. Celem działań promocyjnych jest budowanie świadomości marki oraz popularyzowanie używania śmietan łaciatych w kuchni. W ramach akcji zostały zaplanowane zarówno działania digitalowe, jak i spoty telewizyjne. Czytaj więcej »

  • Najnowszy spot od Warki Radler 0,0% wyjaśnia, co się stało z alkoholem w bezalkoholowym radlerze. Jak się okazuje, wszystkiemu winny jest… Pan Maleńczuk! W reklamie ukazane zostały także historie wyhodowania truskawki i rabarbaru, czyli produktów wykorzystanych do produkcji smakowej nowości od Warki Radler. Czytaj więcej »

  • Marka Okocim rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Liczy się dobry skład” silnie odwołującym się do męskich emocji. Od 1 lipca br. emitowane będą dwa spoty w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Towarzyszyć im będzie kampania digital, współpraca z jednym ze sportowych kanałów YT oraz aktywności w miejscach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu. Mimo rezygnacji z laktozy, konsumenci nadal mogą cieszyć się przyjemnością smaku twarogowych serków puszystych. W połowie czerwca wystartowała kampania marketingowa pod hasłem: „Bez laktozy. Sama przyjemność!”. Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w TV,... Czytaj więcej »

  • Marka Karmi rozpoczyna kampanię reklamową swojej tegorocznej nowości – bezalkoholowego Karmi Mrożona Kawa 0,0%. 19 czerwca rusza emisja spotów telewizyjnych, towarzyszyć jej będzie kampania digital. Czytaj więcej »

  • PKN Orlen rozpoczął kampanię #WspieramyPolskę. Jednym z trzech bohaterów spotu są Bracia Sadownicy. PKN ORLEN konsekwentnie rozwija współpracę z polskimi przedsiębiorstwami, oferując na stacjach w kraju i za granicą coraz więcej produktów wytworzonych w Polsce. Kampania #WspieramyPolskę, którą przygotował koncern, ma wzmocnić postawy konsumenckie i zachęcić Polaków do... Czytaj więcej »

  • Marka Karmi rozpoczyna kampanię reklamową swojej tegorocznej nowości – bezalkoholowego Karmi Mrożona Kawa 0,0%. 19 czerwca rusza emisja spotów telewizyjnych, towarzyszyć jej będzie kampania digital. Czytaj więcej »

  • Rusza muzyczna akcja konsumencka Lecha

    Środa, 17 czerwca 2020

    Choć kalendarz letnich imprez znacząco się zmienił, Lech nie opuszcza świata muzyki i po raz trzeci startuje z wyjątkową akcją konsumencką. W ramach aktywacji "Lechendy zakładają wygraną", marka powraca z muzyczną platformą, a wraz z nią z kolekcjonerską edycją puszki i ekologicznymi koszulkami z wzorami młodych designerów oraz Jurka Owsiaka! Czytaj więcej »

  • Dan Cake Pysznie się składa

    Wtorek, 16 czerwca 2020

    Marka Dan Cake startuje z nietypową aktywacją konsumencką swoich gofrów. W przekazie stawia na pobudzenie zmysłów odbiorców oraz pokazanie produktu jako sztuki samej w sobie. Kwintesencją kampanii jest angażujący konkurs – dzięki wirtualnemu konfiguratorowi, na stronie www.pyszniesiesklada.pl, każdy może skomponować swojego idealnego gofra, z dowolnymi dodatkami, a następnie... Czytaj więcej »

  • Mastercard wprowadził promocję dla obecnych i nowych uczestników programu Bezcenne Chwile. Konsumenci, którzy zapłacą kartą za zakupy w sieci, zyskają co najmniej 2 razy więcej punktów niż dotychczas. W ten sposób jeszcze szybciej osiągną założone cele i odbiorą nagrody w programie, który wspiera ich w rozwijaniu życiowych pasji. Promocja trwa do 31 sierpnia 2020 roku. Czytaj więcej »

  • Tegoroczne lato będzie należeć do Wafli Familijnych. Marka stawia na szeroką komunikację w mediach, która wystartowała 15 czerwca i potrwa aż do końca lata. Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w mediach społecznościowych. Czytaj więcej »

  • 8 czerwca ruszyła nowa kampania marki Tyskie „Ważne, że znów przechodzimy na Ty”. Idei spotu przyświeca otwarcie na nowo pubów, a towarzyszy mu motyw przewodni piosenki Marka Grechuty. Czytaj więcej »

  • Sieć supermarketów Delikatesy Centrum ogłosiła we wszystkich swoich placówkach serię promocji na długi weekend. Promocją objęte są czteropaki piwa. Ponadto przygotowano specjalną ofertę dla posiadaczy Delikarty, którzy 10 czerwca będą mogli kupić węgiel drzewny lub brykiet za 1 grosz oraz skorzystać z promocji na produkty Knorr. Czytaj więcej »

więcej artykułów